Idea Sentiasa Memacu Tangan Si Hijjab tuk Menulis Kepada Kamu..

Tuesday, 15 March 2011

Luahan Hati

muzik mencerminkan hati..
aspirasi aku untuk melontarkan idea..
idea apa?
apa- apa sahaja..

yang melambangkan aku..
pemikiran aku,
kesesitivitian aku, dan kritisan aku..
memerangkap aku..
untuk menulis kepada kamu..

aku rindu muzik..
hanya itu tujuanku.
hidupku tanpamu...
masih aku dapat bertahan..
tapi tanpa muzik..
umpama aku dalam kegelapan..

cintaku terhadap muzik
sedalam cinaku pada Tieqa..
dia selalu ada untuk aku.
selalu aku mendambakannya..
selalu juga aku memeluknya..
tapi itu tak ada.
x wujud Tieqa..
aku cari dia..
tapi tak ada..
masuk ke dalam jiwa.

Ada..
ada aku jumpa..
aku, muzik dan kamu..
cinta aku..
mati aku..
hanya dia yang tahu..
apa yang aku temu..

No comments:

Post a Comment